شخصیت برند یعنی آفرینش برند در قالب نفر یا یک شخصیت ساختگی که بیانگر حداقل جنبه ای که از آن برند باشد، مثل خصوصیات شخصیت بصری برند.مانند شعار ،شعر، موسیقی و جنبه های دیگر تبلیغاتی، تاثیرات مستقیم و غیر مستقیمی در تاثیر گذاری و دوام محصول می گذارد.

طراحی کاراکتر

آموزش نقاشی

آموزش نقاشی بزرگسالان

شخصیت یک شرکت باید با توجه به مخاطبان شرکت ساخته شود.یعنی باید علاوه بر اینکه با سن،جنس،روحیات و . مخاطبان سازگاری داشته باشد ، باید خودش نیز دارای صفاتی تعریف شده باشد.این شخصیت میتواند خودش دارای سن،جنس،پس زمینه شخصی، کار و احساسات باشد و از طرف دیگر می تواند حتی علاقه مصرف کننده یا خریدار محصول را داشته باشد.

دادن شخصیت های متنوع به یک کاراکتر کار ساده ای است. برند ها نیازمند این هستند که شخصیت ها و احساسات متنوعی ارائه دهند ، و این کار با ارائه یک کاراکتر برای برند راحت تر است.

کاراکترهای شرکت ها و محصولات می توانند در انواع تبلیغات مانند بیلبورد، بروشور، تبلیغات ویدئویی، اینترنتی و . ظاهر شوند بنابراین باید قابلیت اجرا در هر نوع ابزار تبلیغاتی . خود محصول را دارا باشد .

کاراکتر باید به گونه ای باشد که مشتریان را به استفاده و خرید تشویق کند.استفاده از شخصیت جالب،رنگهای مناسب و حرکات جالب شخصیت با در نظر گرفتن مخاطبان در نهایت باید باعث جذب مشتری شود.

طراحان علاوه بر اینکه اصول طراحی و استفاده صحیح از رنگ را در کار رعایت می کنند بلکه با مطالعه روی برند و مخاطبان آن می توانند طرح به یاد ماندنی تری را با استفاده از طرح ها و رنگهای شرکت ارائه کنند.

نگاه نو

اخبار ی

خبر روز کابل


مشخصات

آخرین جستجو ها